onsdag 15 april 2009

Väggord...


Väggorden ovan har vi tänkt sätta på väggen till vänster om köksskåpen som ska vitmålas när vi flyttar in...
Sitter i soffan efter en kortare promenad med älsklingen innan vi lagade fullkornspasta med tonfisksås som blivit en favorit. Gott och enkelt att tillaga och perfekt att göra i veckan då maten passar bra i matlådorna och blir god även när man värmer upp den dagen efter.
Det är Du är vad du äter på Tv:n och jag måste säga att jag äcklas över hur en småbarnsmamma kan stå och röka över maten hon sedan serverar sina barn. Men programmet handlar ju om förändring så vi får hoppas på att deltagarna får lite nya bättre vanor. Tyvärr blir det inget Grey´s Anatomy här ikväll då sambon vill se Efterlyst så jag får ge mig till tåls tills på söndag då reprisen går för att få se hur det går för läkarna på Seattle Grace Hospital.
Väggorden ovan är ifrån My first room och vi har bestämt att de ska få sitta på väggen till vänster om köksskåpen i vårat kök. Tanken är att väggar och tak ska målas vita så jag tror att det kan bli snyggt. Tilläggas ska väl att vi har inte flyttat in ännu och denna vägg hade vi från börja bestämt att vi skulle ha som fondvägg, nu är det väggord som gäller, men det kan säkert ändras igen innan vi är framme i mitten av maj och det är inflyttning för oss...

Inga kommentarer: