torsdag 23 april 2009

Väggbokstäver...


Bokstäver med snyggt lite skavt utseende så att det se gamla ut från Nordljus för 99 kr/st...

Go kväll... Så har man hamnat i soffan igen efter en dag som innehållit jobb, besök på banken och packning av fyra nya flyttkartonger. Älsklingen sitter och tittar på "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show" och programmet verkar helt sjukt galet. Han skrattar högt så jag gissar att det är ganska underhållande...

Känns lite tråkigt att inte ha kunnat njuta av det vackra vädret idag, men efter jobbet och bankbesök så var jag helt slut så det fanns inget annat alternativ än att ramla i sängen när jag väl klev in här hemma så jag hoppas verkligen solen och värmen stannar till helgen så jag får möjlighet att njuta av härligt vårväder då.

Jag letar efter snygga väggbokstäver att ha i hallen i huset, vet hur jag vill att de ska se ut, vilket typsnitt de ska ha, men har inte hittat några som jag är riktigt nöjd med. Nordljus har bokstäver som de ovan och de är snygga, och jag hade mer än gärna haft dem om vi köpt ett gammalt hus som jag drömmer om i framtiden, men jag tror inte de riktigt passar in just nu så jag får leta vidare helt enkelt...

Inga kommentarer: