onsdag 22 april 2009

Mjukglass och fönstershopping...


Årets första mjukglass...

Efter en riktigt gråmulen morgon sprack det upp vid lunchtid och eftermiddagen har bjudit på sol och jag tror bestämt att värmen som väntas till helgen nu är på ingående. Har jobbat som vanligt och efter lunch var det mer än välbehövligt att få krypa ner i sängen. Var riktigt trött då jag hade svårt att somna igår kväll. Somnade nästan i samma sekund som jag lade huvudet på kudden och sov gott tills min goa vän S ringde och väckte mig. Vi hade bestämt att träffas för att kolla på lite kläder och åkte ut till Torp, det blev shopping för S och fönstershopping för min del. Hittade en jättefin klänning på H&M, vit och rödrandig med spagettiaxelband och snyggt rynkad runt bysten, tyvärr fanns det bara två stycken kvar i för stora storlekar så det blev inget köp. Efter avslutad shopping bjöd S på årets första mjukglass, TACK!!! Den smakade verkligen jättegott och jag var så trött då så jag var verkligen i behov av en liten sockerkick.

Sambon är hemma igen efter besök hos sin mamma och möte med jobbet och sitter nu och tittar på Efterlyst så det blir inget Grey´s Anatomy den här veckan heller, tyvärr... Så det får bli lite läsning av favoritbloggar och tidig sänggång för mig denna onsdagkväll den 22 april!

Inga kommentarer: