lördag 18 april 2009

Lördagkväll i Fjällbacka...


Glas med fot som innehåller Favoritdrycken Fanta, inte fel en lördagkväll...


...om ni frågar lille N som tycker det var roligare att dricka Fanta än att äta sin mammas goda mat...


Kan man bli busigare??
Hemkommen efter en jättetrevlig kväll hemma hos mina goa vän A ligger jag nu i sängen och kommer somna så fort jag släcker lampan, vilket jag ska göra alldeles strax. Har blivit bjuden på jättegod kycklinggryta och kladdkaka till efterrätt, så jag är mer än mätt. Skrattat gott har jag gjort med lilla charmtrollet N som blivit stora killen och så mycket bus det finns i den pojken, idag var han lite trött, men vem hade inte varit det efter en heldag i solen. Riktigt roligt och trevligt var det att träffa A, och kul att få se hur fint hennes hus blivit. Nu är det god natt för mig...

Inga kommentarer: