fredag 24 april 2009

Välkommen helg!!!


Nya Plaza låg i brevlådan som en trevlig en överraskning och väntade när jag kom hem...

Vissa helger är mer välkomna än andra och den här helgen är en sådan, ska bli så skönt med ett par dagars ledighet. Arbetsveckan är avklarad och alla löner som skulle köras blev klara i tid. Planen är att rensa, slänga och packa i våra två förråd, vet inte om det känns så där jätte upplyftande att förflytta sig ner i en kall och mörk källare när solen ska skina ute och temperaturen stiga upp mot 20 grader under morgondagen, men det måste göras och min tanke är att se om jag orkar börja ikväll så att det blir tid över imorgon att vara ute och njuta i det förhoppningsvis fina vädret.

Nya Plaza hade kommit och låg i brevlådan när jag kom hem idag, perfekt att läsa i helgen. Letar inspiration för fullt för tillfället och det känns nästan lite galet overkligt att vi om tre veckor får tillträde till vårat hus. Eget hus måste väl vara vuxenpoäng om något, kanske inte som att bli föräldrar, men det känns stort för oss och att vi ser fram emot det och är nöjda är ju huvudsaken då det är vi som har köpt och ska bo i vårt nya hus.

3 kommentarer:

Daniel sa...

Läs du Plaza ute i vårsolen med kall saft och njut!

linda sa...

ja jag hoppas verkligen du hann min lön hos M :-D ska ta kort sen när jag är färdig med mitt lilla projekt så får du se på måndag, ha en kanon helg, kram L

VitaMagnolia sa...

Kul att du följer min blogg. Alltid kul att få veta vem som läser. :)

Ska spanna in din med. Den verkar trevlig och personlig, precis i min smak!! :)

Ha en trevlig helg, kram på dig.