torsdag 2 april 2009

Ny visning på måndag...


Vårat kök som vi nu snart ska lämna...

Visning nummer två är nu avklarad och jag sitter i soffan och väntar på att sambon ska komma hem ifrån jobbet. Jag är helt slut, fungerar fortfarande inte att ge sig iväg redan vid halv fyra på eftermiddagen som det blev idag, behöver mer vila för att fungera, så ikväll gör det ont i hela kroppen och jag är glad att jag tog mig hem helskinnad, kände att jag inte var den bästa bilföraren då jag körde hem efter visningen. Har lust att säga till kroppen att jag har förstått att jag gjort mer än vad jag borde idag, men jag hade liksom inget val så sluta straffa mig genom att värka... Så frustrerande bara att vara så låst och oflexibel när man inte är äldre... Men jag hoppas att det ska bli bättre...

Har fortfarande inte fått några bud på lägenheten, men det är två av de som varit och tittat som vill komma igen så det blir en ny visning på måndag förmiddag, och det är ingen som varit på visningen som sagt att de inte är intresserade så det är bara att hoppas på att det är någon som vill starta en budgivning nu...

Nu är det dags att äta rester av den goda köttfärssoppan vi gjorde igår, rekommendera den så enkel och god!!

Inga kommentarer: