torsdag 16 april 2009

Bilprovningen nästa...


Man ska ha husvagn... I alla fall om man ska tro Galenskaparna och i sommar kan alla som gillar Ahlgrens klassiska bilar även stilla sitt sötsug med husvagnar...


God Morgon!! Hoppas ni alla har en bra morgon denna soliga tidiga timma. Idag är det jobb, lunch med pappa och besiktning av bilen som står på agendan. Är det någon mer än jag som tycker det är tråkigt att besöka bilprovningen? Tycker det är så trist att sitta och titta på någon som synar ens bil, är totalt ointresserad av bilar. Min bil ska "bara" rulla, jag tankar, fyller på spolarvätska och kan byta däck, men får jag hjälp med det så blir jag lycklig som få. Som sagt bilintresset får sambon stå för i det här hemmet.

Nu dags att åka till jobbet, önskar er en trevlig dag och på återseende!

Inga kommentarer: