måndag 20 april 2009

Hälsning från lilla E...


Hej! lilla E här... Idag har jag varit och hälsat på Bella igen och innan mamma E åkte iväg en liten stund för att rida satt jag på golvet i köket och undersökte vad som fanns i min skötväska, jag var "duktig" och plockade ur allt och la det på golvet... Sen lyckades jag ta av mig min ena socka också :)


Förstår inte varför alla vuxna ska köpa dyra leksaker, en kastrull och träslev funkar för mig...


Får jag en vanlig sked så blir det ännu bättre...


Min egen vattenflaska funkar också...


När mamma hade åkt tog Bella fram min fina rosa mobiltelefon som jag glömde när jag var här sist, det var ett kärt återseende...


Jag är bra på att prata i telefon, sen är det kul att slå den i golvet också...


Har kommit på att jag ser rolig och busig ut om jag drar ihop munnen...

Vitaminburkar är kul saker!!!

Jag fick kämpa lite, men till slut fick jag tag på burken och sen var det bara att börja skaka den för att det skulle skramla och låta så där kul...
När Bellas sambo kom hem blev jag först lite rädd, han hade ju så mörk röst och var så lång, men han var ju jätterolig och visade mig mupparna på sin dator...

Jag har fått en ny röd jacka och fin blommig mössa, visst är jag söt!!!
Som ni säkert förstår har jag varit barnvakt åt lilla E idag och jag bara älskar stunderna när hon är här, hon är så söt och go den lilla tjejen. En trevlig fika med hennes goa mamma E blev det också. Nu är det soffan som gäller och Nytt Läge på tv:n...

Inga kommentarer: