tisdag 21 april 2009

Söt dockvagn...


Söt dockvagn som finns hos Julia för 229 kr. Det finns så mycket fint både till hemmet och till de små hos Julias Vita Drömmar så har ni inte gjort ett besök där innan så gör det nu...

Det är en kylslagen tisdag och lunchen är snart uppäten samtidigt som det första inför Eurovision Songcontest programmet strax är slut på datorn. Det sändes igår kväll, men jag missade det då så jag passade på att kika på nätet nu istället. Var inga kanonlåtar tyckte jag, men än återstår tre program att hitta favoriten i. Sambon åker till sin mamma i eftermiddag så jag blir ensam här hemma ikväll och passande nog låg nya Amelia i brevlådan idag. Nu är det vila som gäller och sen kanske kanske kanske jag börjar packa den första flyttlådan, men vi får se vad orken räcker till...

Inga kommentarer: