tisdag 24 mars 2009

Vad hände med våren...


Inte riktigt vad man önskar sig i slutet av mars...

Blev inte jätteglad imorse när jag vaknade och såg att det snöat i natt och att termometern visade på 5 minusgrader. Trodde att våren kommit för att stanna och att sista bakslaget redan varit, men så fel jag hade, kan dock trösta mig med att nu vid lunchtid skiner solen ute och det är åter plusgrader.

Ikväll ska vi göra ett nytt försök att åka ut till vårt nya hus och titta på sofforna vi eventuellt ska köpa. Känns lite konstigt att åka dit, har nog fortfarande inte riktigt förstått att vi ska bli husägare i sommar. Gick förbi mäklaren igår och såg min lägenhet i fönstret och det var också lite overkligt.

På söndag är det dop för lille O så jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på för present till honom, just doppresent tycker jag är lite svårt att köpa, brukar ofta sluta med att flera kommer med likadana presenter och det vill man ju helst undvika så jag klurar för fullt för att komma på något bra.

Nu dags för vila behöver väl knappast berätta vad jag tycker om mina dagliga eftermiddagstimmar i sängen... Bara att gilla läget helt enkelt...

Inga kommentarer: