torsdag 26 mars 2009

Besök av lilla prinsessan E...


Jag fick låna Bellas vitaminburk idag och den var jättekul att skaka...
Hej! det är jag som är prinsessan E, och idag har jag varit och hälsat på hos Bella, jag vet att hon tycker om när jag kommer och hälsar på henne så jag brukar försöka att vara så charmig och snäll jag bara kan när jag är där. Tror jag lyckades idag!!

Nu ska vi se, vad är det här för något jag fått att leka med??


Aha, det var ju ett kuvert som jag kunde knyckla ihop och då
prasslade det så där roligt precis som när jag leker med min
mammas tidningar!!
Oooooh!!! Äntligen så fick jag min första egna telefon,
och den är rosa, det gillar jag!!
Ser jag lika busig ut som jag är?? Jag har kommit på att om jag biter på nappen på flaskan när jag egentligen ska dricka vattnet, och så tror alla att jag inte vill ha något, men vad det inte vet är att jag suger in lite vatten som jag sen sprutar ut som bubblor när flaskan är borta, hur kul som helst ;)
En liten hälsning från lilla goa E som kom på besök idag och hon är bara för söt!

Inga kommentarer: