torsdag 12 mars 2009

Ny dag...


Stort lastfartyg som ankrat nere vid strandpromenaden igår...

Torsdag morgon och snart har ytterligare en vecka bara försvunnit känns det som, tiden går så fort... Idag hoppas jag på att få prata med läkaren som jag hade telefontid med igår, missade när han ringde då jag en kort stund var inne och hjälpte en arbetskompis med en uppgift i hennes rum, och tydligen hörde ingen annan på jobbet att min telefon ringde heller och sa till mig, känns retligt då det är viktiga saker. Ringde upp vårdcentralen direkt då jag såg att det var 2 minuter sen läkare ringt, men då var det försent så jag fick en ny tid idag. Nu lämnar jag inte telefonen en minut på förmiddagen...

Har lite andra saker att göra idag också, men det berättar jag om vid ett senare tillfälle, nu är det dags att åka till jobbet...

Inga kommentarer: