fredag 6 mars 2009

Lejas Café...


Måste köpa Leilas bok...
Efter jobbet idag gick jag och fikade med min goa vän E och hennes lilla dotter som idag var så trött efter sitt babysim att hon sov sig igenom hela fikan. Vi gick till ett nytt fik här i stan som heter Lejas Café, riktigt snygg och fräsch inredning och bakverk i sann Leila Lindholm anda boken säljs tom inne på cafét och stilen är helt klart inspirerad av Leila. Kul med ett nytt schysst café här i stan det har saknats, jag kommer garanterat att gå dit igen, chokladkakan jag åt gick inte av för hackor, gissar att den vara bakad efter ett Leila recept. Vet inte varför jag inte gjort det innan, men nu ska hennes receptbok införskaffas och sen ska här bakas.
Missade hennes nya program Leila på landet i Tv4+ i onsdags, kanske har tur att det går i repris i helgen... Snart kommer också hennes nya tidning, Leilas Country Living som är ett livstilsmagasin med inriktningen vintage, inredning, recept och trädgård... Första numret kommer under mars månad!

1 kommentar:

Anonym sa...

bling mus kanske?