onsdag 11 mars 2009

Go morgon onsdag!


Gårdagens middag som blev div rotfrukter, svamp, soltorkade tomater,
purjolök, potatis och rödlök i ugnen, åts tillsammans med en grönsallad...

Har under morgonen samlat ihop en massa papper angående min sjukskrivning, har fått en telefontid med läkaren idag på morgonen, måste ha ett nytt sjukintyg som är utförligare än det jag fick vid senaste läkarbesöket till mitt överklagande. Väntar också på ett utlåtande från K som jag gick på det kognitiva hos och sen måste jag skriva ett brev där jag påpekar de felaktigheter som skett under min sjukdomstid. Vet inte vad stora chanser jag har att få igenom mitt överklagande, men jag måste i alla fall försöka...

Jobb nu och innan hemgång ska jag få massage, och det ser jag verkligen framemot. Min onda nacke behöver det mer än väl och sen är det alltid trevligt med en pratstund med goa A.

Önskar en trevlig dag!!

Inga kommentarer: