fredag 20 mars 2009

Fin vattenkanna...


Den här vattenkannan vill jag ha när jag ska ta hand om mina
blommor och försöka få grönare fingrar, finns hos Julia för 189 kr,
hade mer än gärna också haft den vackert slitna träbänken vid mitt hus...

Fredag igen och ytterligare en vecka har redan passerat, känns som om våren äntligen har kommit nu, i alla fall i Uddevalla hörde på radion att det hade haglat i Stockholm igår, känns ju mindre roligt i slutet på mars. Här i Uddevalla kunde man igår se uteserveringar vid fiken som var fullsatta med männsikor som satt och lapade vårsol med en kaffekopp i handen. Tänk vad lite sol kan göra, det kanske är inbillning, men jag tyckte mig se betydligt fler glada miner på de man mötte på stan igår jämfört med en grå höstdag i oktober. Under gårdagen var vi på banken och betalade in handpenningen så nu är vi ett steg närmare vårt hus, fick också besked om att det blir visning på lägenheten den 30 mars och 2 april, hoppas hoppas nu att det finns intresse för den...

Nu är det jobb och sen förhoppningsvis en fika på stan innan det är dags att åka hem och vila.

Inga kommentarer: