måndag 23 mars 2009

Måndag igen...


Solen skiner ute denna måndag och det går nu att hitta fina tussilago
ute som kikat fram efter förra veckans vackra vårväder...

Det är måndag morgon och vi går in i näst sista veckan i mars, det är ljust ute och vädret visar sig återigen från sin bästa sida efter gårdagseftermiddagens regn och rusk. Söndagseftermiddagen tillbringades i sängen, var helt kraftlös, fanns inte minsta ork att plocka fram så det blev inget besök i vårt nya hus. Vi skulle åkt dit för att titta på ett par soffor som vi eventuellt ska köpa av säljarna, men det får vi ta någon kväll i veckan istället. Mådde som sagt helkonstigt igår, svettades och frös om vartannat och var helt matt i kroppen, men det är bättre idag så jag ska snart gå iväg till jobbet. Misstänker att det kommer bli snack om nya Robinson på fikan, ska bli intressant att höra vad mina arbetskompisar tyckte om programmet. Har själv inte sett första avsnittet, började se det på datorn igår,men det var lite väl mycket ormar för min smak, men vi får se om nyfikenheten övervinner min fobi för ormar...

Dags att gå till jobbet och idag ska jag passa på att inviga mina nya vårskor eftersom vädret tillåter det!!

Inga kommentarer: