torsdag 5 mars 2009

Torsdagmorgon...


Orkideér i en färg som passar i de flesta hem...

Halva arbetsveckan har gått och det är bara två dagar kvar tills helg. Sambon flyger till Sthlm på konferens nu på morgonen så ikväll är jag ensam här hemma. Ska försöka få undan lite tråkigt pappersarbete som släpar, skriva på min överklagan och om lusten fortfarande finns kvar ikväll ska jag gå igenom vilka foton jag ska framkalla. Har en ambition om att komma ikapp och sätta in i album och sen göra det några gånger per år så det inte behöver bli så mycket när man väl ska ta tag i det. Tycker det är jättekul att sitta och pilla med fotoalbum, men när det är flera års kort som ska sorteras och klistras in så försvinner glädjen någonstans på vägen och det blir ett nödvändigt ont och det känns tråkigt då det faktiskt är något jag gillar och ser som avkoppling.

Dags för jobbet och sen en lunch med pappa!

Inga kommentarer: