tisdag 17 mars 2009

Fler bilder från huset...






Lite fler bilder från vårt nya hus...

Vädret visade sig från sin bästa sida idag under fotograferingen och solen sken så vårkänslorna gjorde sig påminda. Fotograferingen av lägenheten gick bra och jag har fulltförtroende för mäklaren att han gör sitt bästa för att sälja lägenheten. Han har varit kanon i allt som haft med husköpet att göra och det känns jätteviktigt att den biten fungerar bra. Förhoppningsvis så kommer lägenheten att läggas ut på hemnet innan helgen och så blir det visning ett par veckor senare.

Har nu under kvällen skrivit klart min överklagan till Försäkringskassan så imorgon ska jag bara läsa igenom den och se om jag ska göra några sista ändringar innan den skickas in. Har även skrivit klart min självremiss till Gottfriesmottagningen i Göteborg så nu hoppas jag på att få komma dit inom en ganska snar framtid.

Tyvärr räckte inte krafterna till för en promenad i det vackra vårvädret idag, men snart börjar Desperate Housewife och det missar jag inte...

Vill du ser fler bilder på huset kan du titta här!

Inga kommentarer: