söndag 15 mars 2009

Ny vecka...




Måndagmorgon och det är en ny vecka som kommer innehålla både mäklarbesök i morgon då vi ska fota lägenheten och lägga ut den till försäljning och sen ska jag skriva klart min överklagan till Försäkringskassan mm. Känns som jag skrivit innan som om jag lever lite som i två världar, i den ena världen är jag en 30-årig tjej som försöker komma framåt i livet och precis har köpt hus med sin älskling och den andra verkligheten innehåller trötthet, värk och en ständig kamp för att få orken att räcka till. Till att utföra allt ifrån mitt arbete till de minsta vardagssysslorna... Blir lite kluvet och frustrerande att inte orka med, men det var ju inget nytt, men jag saknar min frihet så oerhört mycket... Det är ju inte normalt att behöva gå och lägga sig under eftermiddagen när man går hemma och skruvar handtag för att orken helt enkelt inte finns där, det är liksom helstopp, det är inte så jag vill ha mitt liv, men det är väl bara att kämpa på och inte tappa tron på att det ska bli bättre...

Dags att gå iväg till jobbet, där vi idag ska på Skatteinformation som säkert är nyttigt för mig att vara med på då jag inte är helt uppdaterad på alla nyheter då ja varit borta mycket senaste året.

Inga kommentarer: