söndag 29 mars 2009

Lördagkväll med nytt vinställ och fotoalbum...


Nytt vinställ som ny är på plats tack vare min älskling...

Efter en dag på IKEA och besök av mina föräldrar som kom förbi nu på eftermiddagen då de varit i stan och shoppat har vi nu eller snarare min käre sambo monterat in vårt nya vinställ. Vi köpte två vinställ på IKEA för 99 kr st som vi sedan vände åt "fel" håll och skruvade fast i skåpsväggen efter att vi kapat av det ena, en golvlist från Bauhaus blev sedan listen mellan vinstället och spisen och vi är mer än nöjda med vårat hemma bygge som jag nog med säkerhet kan säga att ni inte hittar någon annanstans...




Fotobok till mitt blivande gudbarn...

Själv har jag under kvällen suttit och gjort en fotoalbum med kort jag framkallat i svartvitt på lille O som ska döpas imorgon och som jag ska bli gudmor till. Känns jätteroligt och det vill jag visa på något bra sätt så då känns fotoalbumet med personliga texter som en fin gest. Har även läst på lite på en text jag ska läsa i kyrkan imorgon.

Självklart släckte vi ner en timme mellan halv nio och halv tio och det var verkligen mörkt när man tittade på hyreshusen här brevid så det verkade som det haft ganska stor genomslagskraft, helt mörkt och det enda som lyste var gatlyktorna och någon enstaka lampa i något fönster..

Hittade en hel del fint på IKEA som vi gärna vill köpa till vårat nya hus, tog en massa kort som jag ska visa er, men det får bli imorgon för nu måste jag krypa i säng om jag ska orka med morgondagen, men först måste klockan vridas fram en timme, hade varit fint och komma en timme för sent imorgon...

Go natt!!

1 kommentar:

Karin o Peter sa...

Oj så snyggt det blev med vinställ där!