måndag 9 mars 2009

Dagens vill ha...

Lindex Shop Online - Blus
Vit blus från Lindex, 299 kr...

God morgon måndag! Nu vecka och jag önskar att jag hade startat den mer utvilad än vad jag gör. Är inne i en period där jag har svårt att sova och det är mycket som rör sig i mitt huvud vilket gör det svårt att koppla av helt enkelt. Helgen har annars varit lugn, under gårdagen gjordes inte mycket förut om att se på film och repriser på tv:n. Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Måste ringa vårdcentralen idag för att få en ny läkartid och förhoppningsvis få hjälp med ett nytt utförligare sjukintyg.


Hittade den här söta vita singoallablusen på Lindex bland deras nyheter på web-shopen, kostar 299 kr. Tänk den här till sommaren när man blivit solbränd till en snygg kort jeanskjol eller ett par jeansshort och ett par snygga sandaler...

Det är dagens "jag vill ha"...

Inga kommentarer: