onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!!!


Årets sista dag har kommit och det är dags att summera året som gått. Det har tyvärr inte varit det där året jag kommer minnas med glädje och drömma mig tillbaka till. Självklart har det funnits glädje och lycka, men tyvärr så kommer jag minnas 2008 som året jag var sjuksskriven, men samtidigt så kommer jag att minnas hur jag detta år utvecklades och bevisade för mig själv att jag är stark och jag har fått lära mig att se det som är positivt och försöka att fokusera på det, istället för att gräva ner mig i det som är dåligt. Känner att jag växt som människa och det tänker jag ta med mig. Jag minns också tillbaka på två otroligt vackra bröllop jag fick vara med om. Barn till mina goa vänner som fått se dagens ljus och jag kommer minnas sommaren i Göteborgs skärgård med vår båt. Jag minns mitt 30-års kalas som blev så lyckat som jag hoppats på och jag minns med glädje min weekend i Varberg på Asia Spa som jag fick i present av min älskling. Saknaden efter min kära farfar som tyvärr fick lämna oss finns självklart där. Tänker jag på det som hänt i Sverige och Världen det gångna året så är tragedierna med Engla och morden på lilla Max och Saga i Arboga händelser som jag påverkades stark av. Usa fick sin första mörkhyade president och finanskrisen slog till ordentligt under hösten. Vi fick ingen vit jul i år heller, men jag fick vara med mina nära och kära och det var det viktigaste. Om några få timmar så stänger vi dörren till 2008 och öppnar dörren till 2009. Ett år som förhoppningsvis har många spännande upplevelser och överraskningar som väntar på oss... Jag vill önska er alla ett riktigt gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: