lördag 27 december 2008

Lördagmorgon...

Det är bara att erkänna att jag börjar bli lite veckovill, idag är det lördag och fjärde dagen ledigt för min del, min käre sambo har jobbat alla dagar utom julafton så det har varit lite svårt att få de där riktiga julkänslorna iår... Tittade på Körslaget igår och det gick ju bra för Uddevalla, på så vis att de i alla fall inte var något av de lag som hängde löst. Får se hur det blir ikväll när en kör får åka hem. Jag tyckte nog att Robert Wells kör från Falkenberg var bäst igår. Kortast klänning hade i alla fall Nanne...

Jag tycker jättemycket om Gry som programledare både i tv och på radio och hon har verkligen bara blivit vackrare ju äldre hon blivit. Hon är ju gravid med sitt andra barn nu, men jag vet inte hur hon tänkte när hon valde klänning igår... Inte hennes bästa val tycker jag... Ska försöka hitta en bild på den senare. Nu måste jag sluta då jag ska åka till Ikea med mina gamla grannar. Tanken är att jag ska komma hem med ljus och nya vita plädar.... Får se hur det går... Finns ju risk att ett och annat reafynd åker med också...

Inga kommentarer: