tisdag 16 december 2008

Vill ha hus...

Har varit väldigt trött idag, beror väl delvis på förkylningen, men somnade i alla fall gott efter jobbet och stensov så jag inte ens hörde telefonen som låg på samma kudde som mig och ringde. Då är man trött... Var uppe och hälsade på mina gamla grannar en snabbis ikväll för att se hur dem fått det i sitt nya fina hus, och så mysigt dem hade det med julgran och allt... Jag blir så sugen på att köpa hus, dels få mera plats och vad kul det skulle vara att få inreda sitt eget hem. Det blir inte samma med en lägenhet, ett hus köper man ju för att bo i på ett annat sätt. Fick ett mms från familjen T som är i Thailand på smekmånad och vissa har det skönt... Det såg ut som ni hade det precis så bra som man ska ha det på sin smekmånad, njut av de sista dagarnas sol och värme, för här hemma är det allt annat än varmt, tyvärr har vi ingen snö heller... Men än är det ju inte julafton så jag hoppas fortfarande på en vit jul...

Inga kommentarer: