söndag 14 december 2008

3:e advent...


Nu vet jag varför jag drömt så sjuka drömmar i veckan, jag har blivit genom förkyld i helgen... Jag drömmer alltid konstigt när jag har något skräp i kroppen... Måste säga att underhållningen jag fick av drömmarna är betydligt bättre än själva förkylningen. Låg i soffan hela dagen igår och kollade på film, såg på bl a Arn, Göta Kanal och Apollo 13. Har inte gjort så mycket mer idag, åkte ner till stan förut och hämtade mina stövlar som jag lämnade i för att de skulle göra en ny klack på dem och köpte thai mat. Är tillbaka i soffan och där kommer jag stanna resten av dagen, har väl mått bättre om man säger så... Det har tyvärr inte blivit något mer pepparkakshusbygge i helgen som det var tänkt så hela köksbordet är fortfarande täckt av diverse husdelar. Får ta tag i det i veckan istället när jag förhoppningsvis mår bättre!

Inga kommentarer: