söndag 14 december 2008

Långtråkigt...

Så uttråkad jag är... Är så trött på att sitta i soffan och göra ingenting, vill bli av med min förkylning så att jag i alla fall får lite ork. Börjar i alla fall att få tillbaka lite gnista och vilja att orka ta tag i saker igen efter ett par dagars svacka. Tror på att det går att hitta lösningar igen om jag får negativa besked från Göteborg och Försäkringskassan. Det måste gå...

Sitter just nu och skrattar åt min halvgalna sambo som har suttit stilla för länge i soffan och har alldeles för mycket överskottenergi. Vet inte vem eller vad han försöker härma, men det får mig att skratta så jag kiknar i alla fall... Du är söt på ditt sätt mitt hjärta...

Nu ska vi börja se första säsongen på "Vänner" igen, vi såg alla säsongerna förra hösten, men dem går att se igen och igen och igen... Blir alltid glad av att se på dem och jag hoppas verkligen dem ska spela in en långfilm som det pratats om.

Inga kommentarer: