onsdag 10 december 2008

Konstiga drömmar...

Vaknade i morse och va helt förvirrad, fick sätta mig upp i sängen och liksom tänka och känna efter vem är jag? var är jag? har detta hänt? nej det kan väl inte vara möjligt... Efter en stund så hade jag lyckats sortera ut vad som varit en dröm och vad som är verklighet... Är nöjd med att mina drömmar bara var drömmar... Kan inte med att skriva vad jag drömt, det lämnar jag åt eran väldigt livliga fantasi...Det är helt vansinnigt vad man kan röra till det, man blandar ihop folk och sätter in dem i de mest konstiga sammanhang och händelser, och det blir så totalt fel, men jag kan inte säga annat än att jag haft en underhållande natt i drömmarnas värld...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att det inte var för otäcka drömmar bara. De kan röras ihop lite då man drömmer ja. Ha en fin dag.