söndag 21 december 2008

Barnhelg...

Den här helgen har det varit mycket barn... Den här lilla söta vintertjejen träffade jag på A:s kontor i fredags tillsammans med hennes mamma C. Inte det minsta blyg, har bara träffat henne en gång innan men så fort hon fick av sig jackan så kom hon fram och sträckte upp armarna och ville sitta i mitt knä. Och jag som älskar barn blev inte direkt ledsen för det utan lyfte så klart upp henne och började leka... på kortet tycker inte W alls att det är lika nödvändigt med vantar som sin mamma.


Har haft besök av dessa underbart söta små barn i helgen, lilla E som inte är så liten längre, hon har verkligen blivit stora tjejen. Så kul när de växer och får en egen personlighet och egna uttryck och det här leendet går ju inte att motstå... Lille O har också växt sen jag träffade honom senast, då var han bara 1 vecka gammal nu är han snart 1 månad och när man redan vid en månads ålder t o m är söt när man gäspar kan man ju bara föreställa sig hur fin han kommer bli när han blir äldre.



Tror bestämt E redan lyckats lära O sitt favorituttryck...



Igår var jag äntligen och hälsade på T i hennes nya fina hus. Det har alltid kommit något emellan, men nu fick vi ihop det. Lika trevligt som vanligt! Passade på att gratulera världens sötaste lille R i efterskott på hans 1-års dag. Hittade en färgglad larv i trä som han tyckte var jätterolig. Han kröp och drog med sig sin larv i snöret och bara skrattade. Charmören nummer ett utan tvekan!




Visste väl att det fanns någon mer än jag som älskar glass även mitt i vintern!!

Inga kommentarer: