torsdag 18 december 2008

Julklappsinköp...



Nu börjar det märkas ordentligt att det inte är många dagar kvar till jul i butikerna. Mycket folk även mitt på dagen. Gick och kollade lite efter jobbet och hittade lite godsaker till farmor och lite annat smått och gott. Har egentligen bara kvar att handla julklapp till min älskling, men det är alltid kul att köpa dem där små extra paketen. Tror faktiskt jag äntligen lyckats klura ut vad jag sak ge min käre sambo... jag tycker det är bra ide, sen är frågan om han tycker och uppskattar den... Nu ska jag inte skriva mer så jag avslöjar mig själv... Själv önskar jag mig inte så mycket, men en stickad tröja har jag önskat mig av mina föräldrar och sprang på den här gråa på Vero Moda för 299 kr. Var för trött för att prova så jag köpte den och tänkte prova här hemma. När jag redan köpt den gråa hittade jag en fin lila på H&M så nu måste jag bestämma mig för vilken det ska bli....


1 kommentar:

Anonym sa...

jätte söt tröja! den gilla jag :)