lördag 22 januari 2011

Vinterkräksjukan...

Tänker bespara er detaljerna om vad jag gjort sen i onsdags kväll, men att från att ha mått prima hela dagen fram tills jag kom hem och på en liten stund bli galet illamående och sen tillbringa det närmaste dygnet med ett 20 tal besök hos porslingudarna, ja det hade jag gärna hoppat över... Efter att ha sovit hela gårdagen har jag nu fått behålla vätska och lite mat så det värsta är över, men jag kan inte minnas att jag någon gång varit så här dålig, jisses så kraftlös man blir...

Nu åter till sängen!

PS! Sambon monterade tändelementet jag beställde till pelletsbrännaren i torsdags så nu fungerar den igen, peppar, peppar... DS!

Kramar Bella ♥

11 kommentarer:

Mia sa...

Stackare!!! Magsjuka är det värsta man kan ha....Jag VILL INTE!!!!'

Krya på dig ♥

Miruschka sa...

Den sjukan vill man helst slippa!!! Dels är man hur sjuk som helst medan det pågår, sen tar det tid innan man blir människa igen!
Krya på dig och drick mycket.
Kram♥

Lena S sa...

Stackars dej...kräksjuka är superblä...:-(

Krya på dej-kramar från mej!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Magsjuka är riktigt jobbigt, bra att du får vila.
Krya på dig och trevlig helg
Kramar
AnnaMaria

Helenas loggbok sa...

Nej men usch och fy, stackars, stackars dig! Det är definitivt ingen höjdare att få magsjuka. Just nu går det på skolan här i Luxemburg oxå, det är bara att hålla tummarna att man slipper få det.
Krya på dig!
Stora kramar
Helena

Annas inspiration sa...

Fy för bubblan,
din stackare!!!

krya på dig gumman

största kramen

millandante sa...

Ouä... inte trevligt...
Hoppas det är över nu och att krafterna återvänder fort!!

Bra att det fungerade!!

Kryapådigkram:)

Hem och Lycka sa...

Usch då, krya på dig!

kram

susanne sa...

Fy och usch...kräksjuka är det värsta som finns :(
Det är många som drabbats, hoppas man slipper!!

Krya på dig och många kramar

cecce sa...

Hej finaste Bella!
Stackars stackars dej!! Huva! Hoppas det värsta är över och att du snart kan återfå lite kraft. Det där är ingen trevlig sjukdom.
Lillan är sjuk här hemma...feber, magont och allmänt gnällig. Känner mej inte helt kry själv så här är det soffhäng som gäller för hela slanten. Januari månad är inget vidare ur förkylning och sjuksynpunkt.
Hoppas våren kommer snart.

Sköt om dej!!

Kram

Signe 1 sa...

men gumman stackars dig!! hoppas du mår lite bättre nu!! det är min värsta mardröm att bli magsjuk:-((

ta hand om dig!

stora kramen s