lördag 8 januari 2011

Sen morgon...
















Hmm... Funderar på om John Blund gav mig en trippeldos igår kväll för jisses så trött jag är idag och då vaknade jag ändå inte förrän strax efter elva av att tidningsförsäljaren ringde på dörren. Känner mig helt nerklubbad av trötthet och min kropp skriker efter ännu en lugn dag utan vare sig snöskottning, bärande av ved eller andra tyngre sysselsättningar, mina händer är stela och värker konstant och huvudet känns tungt som en blyklump så det är nog inte så mycket annat att göra än att helt enkelt sjunka ner i tv-soffan och tillbringa dagen framför vinterstudion och hålla tummarna för svenska framgångar i skidspåren och skidbacken. Tror bestämt att jag ska försöka övertala sambon som fortfarande inte är frisk att stark thaimat är precis vad han behöver (läs jag är galet sugen på thaimat...).

Hoppas ni får en bra dag och ta hand om Er!!

Kramar Bella ♥

3 kommentarer:

Miruschka sa...

Thaimat=hämtmat?
Kör på det så får du en ledig dag;)
Kram♥

Jenny sa...

Hej Bella!
Mmm, vad gott det låter med thaimat!
Hoppas du känner dig lite piggare imorgon.

Jättesnygg klänning du köpte på H&M förresten!


Ha det gott,

Kraam Jenny

Fröken Fräken sa...

Ibland bara måse man sova och ligga i soffan. Jag har haft en dålig vecka när det gäller sömn på natten, så jag har varit himla trött om dagarna.. men nu verkar det ha vänt! Klart det ska bli thaimat!