tisdag 25 januari 2011

Godissugen? Nej, faktiskt inte...





















Är i vanliga fall en riktig godisråtta som har svårt att hålla fingrarna borta ifrån godisskålar och kakfat, men det suget är som bortblåst och något i chokladväg lockar mig för ovanlighetens skull inte, bara att inse att jag fortfarande inte hämtat mig ifrån vinterkräksjukan och idag var jag klok nog att inte ens försöka ta mig iväg till jobbbet. Vaknade till vid åtta-tiden när sambon åkte till jobbet, men gick upp först en timme senare och åt lite frukost, äter förtillfället efter klockan då matlusten inte är den bästa och jag vet att jag måste äta och dricka så mycket det bara går för att få tillbaka krafterna trots illamåendet. Gick sedan tillbaka till sängen och somnade gott i samma sekund jag la huvudet mot kudden vilket inte heller det är riktigt likt mig... Lunchen är nu i alla fall intagen och jag ska efter min eftermiddagsvila försöka sitta upp ikväll och se handbollsmatchen och så hoppas på att krafterna kommer tillbaka nu, det börjar bli en aning trist att ligga i sängen!!

Kramar Bella ♥

5 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Men lilla gumman, stackars dig!
Hoppas att du snart kryar på dig.
Kramar Lotta

Uh-huh-me.com - Nettan sa...

Men fyy vad det ska sitta i, hoppas verkligen du känner dig bättre snart! Sköt om dig! Kram!

mitt skärgårdsliv sa...

Stackars dig. Jag drabbades av samma sak förra veckan så jag kan lova att godissuget är snart tillbaka... bilden du visar gör mig så sugen på nåt gott :) Krya på dig!

vitagavlar.blogspot.com sa...

Krya på dig vännen!
Kram Lisa

millandante sa...

Oj vad den bet tag om dig den där sjukan... bra att du samlar alla krafter du kan i alla fall!!

STOR kryapådigkram du goa bloggvän!