onsdag 25 februari 2009

Varför väntade jag...


Svarta ballerina hos H&M för 129 kr, som tyvärr inte blev mina...
Var inne och skulle beställa skor ifrån H&M nu ikväll och så irriterad jag blev när alla de skor som jag tittat på och skulle välja mellan var slut i min storlek... Det finns ju inte... Så nu blev det inga skor...
Fick inte heller tag på min handläggare på Försäkringskassan så jag fick inget besked där heller, skulle ha ringt direkt imorse, men eftersom jag gick och drog på det jobbiga att ringa så får jag nu sitta ovetandes ikväll. Har ju varit ovetandes hela tiden, men nu när jag ringt och vet att jag förmodligen och förhoppningsvis får ett svar i morgon så har jag en klump i magen som inte vill släppa...
Snart Greys Anatomy på tv och det kommer jag inte missa!

Inga kommentarer: