söndag 8 februari 2009

Första vårblommorna...



Har varit ute och gått en liten stund nu och sett första vårblommorna vid ett hus jag gick förbi!!! Det går åt rätt håll med andra ord, och det är så skönt när solen kikar fram som idag och det är milt i luften. Våren är så välkommen... Sitter här hemma och kan inte riktigt släppa mitt dåliga samvete över att jag skulle åkt iväg och hälsat på goa K idag och träffat hennes lille O. Efter båtmässan igår så är det liksom dagen efter idag. Är väldigt trött och den här gången vann det sunda förnuft över viljan och det som är roligt. Vet att jag egentligen ska vara glad och känna att det är bra för mig att jag lärt mig lyssna bättre på kroppen och att jag ska vara stolt över mig själv som börjat lära mig att säga nej. Vill ju inte göra andra besvikna och det är något jag har svårt med... Har inte varit bra på detta innan, men jag har inget val längre, jag ska ha ork till jobbet imorgon och det är det som jag måste prioritera i mitt liv nu. Att klara av att jobba och ta mig tillbaka till arbetslivet fullt ut. Skönt var det med frisk luft i alla fall och alltid gått att få röra lite på sig, blir ju tyvärr inte så mycket med det för tillfället.

Inga kommentarer: