söndag 22 februari 2009

Oxfilé och schlager...


Oxfilé var inte het otippat det givna valet när älsklingen
fick bestämma vad vi skulle äta igår kväll, tror aldrig
han kan få för mycket kött den mannen...

Vaknade strax efter sju i morse och det första jag la märke till var att det inte var kolsvart ute, man kunde ana lite ljus som letade sig in mellan persiennerna. Det var lycka för mig, känner verkligen vad jag behöver ljus, tror inte jag är ensam om det, skönt att se att det går åt rätt håll...

EMD och Molly Sandén direkt till finalen i gårdagens deltävling i Melodifestivalen. Vilken röst hon har Molly och vilken otroligt duktig artist hon är trots att hon inte är mer än 17 år. Såg henne första gången i Så ska det låta förra året och på Diggilo-turnen i somras och var jätteimponerad då också. Som Uddevalla-bo höll jag självklart en tumme för Erik och de andra grabbarna i EMD, dirket till final blev det, men den platsen kunde de snabbt blivit av med förstår jag när jag läser det här...

Nu ska jag börja dagen med att göra iordning lite frukost och sätta på Nyhetsmorgon!

Inga kommentarer: