måndag 16 februari 2009

Halv åtta...


Kan man bli annat än glad när man tittar på den här "knuppen"?!!
Inte vacker, men söt på ett sätt som gör att man inte kan låta bli att få ett leende på läpparna och bli glad. Hittade den på Living Room i Kochs Gränd...
Har nu tagit mig upp och sitter i soffan efter en eftermiddag i sängen. Somnade i samma sekund som jag la huvudet på kudden efter jobbet. Är sjukt trött idag, har huvudvärk och känner mig allmänt död, men jag har jobbat min första dag på 50 % och även om det inte var helt enkelt att få krafterna att räcka till så har jag gjort det!! Är inställd på att det inte kommer bli helt enkelt, men förhoppningsvis så blir jag snart lite piggare så att det inte känns lika motigt här framöver. Har dock inte hört något från Försäkringskassan ännu, men vad är det man brukar säga, inga besked är goda besked... Så länge jag inte fått några negativa besked så kör jag på och hoppas på det bästa.
Sitter och tittar på Halv åtta på tv:n nu och snart är det dags för lite mat även här.

Inga kommentarer: