lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!!



Smycken, blommor och choklad är det många som förväntar sig idag,
men jag fick den bästa presenten man kan ha... (nödrim...)
Så här löd min älsklings "kärleks"-rim till mig imorse...

Idag ska man ge något som ens älsklings hjärta värmer,
det är tur att jag dig så väl känner,
du älskar kläder och choklad med topping,
här får du bidrag till en dags shopping.

Ett gott skratt fick jag och presentkort på Torp blev det som ni säkert förstod av rimmet, och trots avsaknaden av smycken och blommor så fick jag ett gott skratt och blev glad och tacksam för jag älskar ju trots allt att shoppa kläder. Ikväll blir det god mat, som älsklingen ska laga och melodifestivalen så klart.

Vill ge alla mina goa vänner och min familj en stor kram på Alla hjärtans dag, ni vet vilka ni är och jag är så glad och tacksam för att ni finns i mitt liv. Kraaaaaaam!!!

Inga kommentarer: