onsdag 18 februari 2009

God Morgon!


Jag älskar vatten och dricker minst 1,5 l varje dag, just nu är
jag inne i en period då jag gärna smaksätter det med citron
eller lime, så gott och fräscht så här på morgonen...
Är det inte nattugglor till grannar som håller en vaken på nätterna så är det felringare som väcker en. Pojkvännen var inte hemma igår då han passade på att hälsa på en vän i sin gamla hemstad då han skulle dit på möte med jobbet idag, så när telefonen ringde mitt i natten och man vaknar till och inte riktigt förstår vad som händer, blev jag först rädd att det hänt honom eller någon annan något, men det var som sagt "bara" någon som ringt fel och som inte alls var intresserad av att prata med mig... Vaken blev jag och att somna om tog en stund, så det blev en kort nattsömn, men nu är det ny dag och det är dags att knalla iväg till jobbet.

Inga kommentarer: