söndag 15 februari 2009

Söndag den 15:e februari...


Redan den 15:e och halva månaden har bara rusat iväg, har tillbringat förmiddagen i soffan med Let´s Dance reprisen på tv:n och det blir ingen större aktivitet under resten av dagen heller. Är fortfarande väldigt trött och krafterna finns inte där. Men det finns inget annat att göra än att fortsätta att kämpa på och veckan som kommer blir det jobb och inte så mycket utöver det. Fick bittert erfara förra veckan att min kropp inte har krafter så det räcker för mer än arbetet. Så veckan som kommer blir det fokus på mina timmar på jobbet, ska nu arbeta 4 timmar med lön, det är halvtid, och jag är halvvägs tillbaka på jobbplanet. Känns bra, nu är det bara att hoppas på att jag kan stanna där och att mina krafter räcker till.
Tulpanerna på bilden fick jag av mina föräldrar igår, tycker det är så fräscht med färska blommor i hemmet...

Inga kommentarer: