onsdag 25 februari 2009

Inget besked...


Fina tallrikar av modellen Mood från Duka, kostar 59 kr.

Hade idag hoppats på att få ett besked om mitt sista sjukintyg godkänts av Försäkringskassan. Jag har fått ersättning för de dagar jag arbetstränat fram t o m den 15 februari, men inget mer. Det är nu min andra vecka som jag arbetar 50 % och förhoppningsvis har en sjukskrivning på 50 % som blir godkänd. Har inte fått något besked och känner väl att även om jag inte vill så måste jag nu ringa min handläggare för att förhoppningsvis få ett besked. Det har varit lättast att bara vänta och se, för inget besked är ju lika med att jag inte fått något negativt besked. Känns bara så otroligt tråkigt om jag inte kan få fortsätta min väg tillbaka nu när jag äntligen är på väg... Lika bra att ta tag i detta nu, blir inte bättre av att vänta...

Inga kommentarer: