måndag 2 februari 2009

Dags för läkaren igen...

Min sjukskrivning gick ut siste januari så idag ska jag till läkaren kl 9.30 för att förhoppningsvis få ett nytt sjukintyg som Försäkringskassan godkänner så jag får fortsätta att jobba mig tillbaka enligt den planen som finns där nästa steg är att arbeta 50 % med lön den 15 februari. Förra veckan arbetstränade jag två timmar utöver mina två som jag arbetar, jag var på plats, men orkade inte arbeta effektivt alla fyra timmarna så denna veckas mål får bli att utöka tiden på jobbet som jag verkligen arbetar och utför arbete som är debiterbart. Det är inte bara bara att gå upp i tid när kroppen är som den är, men jag kämpar på och hoppas på att det kommer bli bra i slutändan. Vägen dit är krokig och inte smärtfri, men det ska väl kanske inte var för enkelt här i livet...

Inga kommentarer: