tisdag 24 februari 2009

Lyckligt ovetande...


Längtar tills de första snödropparna kikar fram, det är riktigt
vårtecken för mig, borde inte behöva vänta så jättelänge till...
Dagen började med att jag inte kunde låsa upp min bil då låset frusit under natten som varit kall. Hade tur som kunde få skjuts av sambon imorse. Efter jobbet gick jag på bokrean, och det är nog första året jag gått hem tomhänt. Hittade inget jag tyckte verkade intressant som jag inte redan läst, men det får nog bli en liten titt en annan dag också, när det är lite mindre folk som trängs bland alla bord med böcker. Det har blivit en hel del böcker sista året när jag varit hemma och sjukskriven och av de som finns med på rean kan jag verkligen rekommendera Stieg Larssons och Mari Jungstedts böcker.
Annars så är jag lyckligt ovetande om min framtid, har fortfarande inte fått något besked om min sjukskrivning har blivit godkänd eller inte. Har medvetet inte ringt min handläggare, har kört på att inga besked är goda besked. Imorgon är det utbetalning av min ersättning så då kommer jag indirekt att få ett besked. Vill ju veta, men ändå inte...

Inga kommentarer: