måndag 15 mars 2010

Sommarlängtan...




Vad säger man... längtan efter sommaren blir ganska påtaglig när man ser dessa sköna bilder från HM:s Homesummer kollektion där det finns en hel del godbitar att klicka hem...
Vårsolen fortsätter att stråla från en klarblå himmel även idag och snön smälter allt mer även om nätterna fortfarande är riktigt kalla med temperaturer under 10 minusgrader. Härligt är det att känna vårkänslorna växa sig starkare för varje dag som går och att sommaren faktiskt inte är mer än 3 månader bort är en rätt skön tanke. Längtan efter sol och bad blev stor när jag satt och tittade på HM:s Homesummer kollektion som ni ser lite smakprov ifrån ovan, helt ljuvliga bilder som får mig att längta tillbaka till sommarvärmen i Thailand...
Har fortfarande ont i halsen, men har börjat bli snuvig nu på eftermiddagen så jag hoppas på att det halsonda ska släppa snart och ska man ändå blir förkyld så är det ju lika bra att det sätter igång så man kan få bli frisk nån gång.
Har varit hos min läkare på Gottfriesmottagningen idag och vi kom överens om att jag efter mitt önskemål ska få ta mina B 12-sprutor var tredje vecka istället för en gång i månaden då känner av en märkbar försämring sista veckan innan det är dags för en ny spruta så håll en tumme för att detta kan bli bra.
Ta hand om Er!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för att det ska bli bättre framöver med det, härlig vårkollektion de har på HM, bra idé att de har börjat med inredning också tycker jag!

Ha en skön vecka, kramar till dig!

/Mira

Annas inspiration sa...

Gillar H&M´s homekollektion jättemycket.

Hoppas det halsonda snart försvinner.

Trevlig kväll
KRAM

Susanne sa...

Underbara bilder!
Hoppas du kommer att må bättre nu när du får sprutorna lite tätare.

Kramen

Huset vid ån sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på, dom blev man glad av....Jag läste om dina sjukdomar, vad jobbigt för dig! Jag har själv fibromyalagi sedan 13 år tillbaka så livet är en berg o dalbana när man lever med kronisk smärta. Blev lite "nyfiken" på sprutorna du skrev om? Om du har tid o lust så får du gärna maila mig om du vill......Vårkramar till dig! Therese

Jenny sa...

Godmorgon Bella!
Härliga bilder, visst längtar man till våren och sommaren när man ser dem:)

Jag håller båda tummarna att det blir bättre med sprutan var 3:e vecka istället.

Sköt om dig,

Kraam Jenny

Helenas loggbok sa...

Vilka härliga bilder! Det är så mysigt att ha den bästa årstiden precis framför sig. Sen går det så fort när den väl börjar så det är härligt att få längta lite nu! Lätt för mig att säga som inte har snö utan 10 grader varmt och snödroppar och krokus i rabatterna!

Hoppas du kan må bättre med tätare sprutor och att det halsonda ger mig sig snabbt!

Stor kram
Helena

jessi sa...

Krya på dig! Hoppas du mår bättre.

Visst har man sommarlängtan, vilken härlig tanke att om 3 månader kan man gå omkring i sommarkläder...

Kramis

mariaemb. sa...

Hej!

Härliga somriga bilder hos dig idag! Gillas! Även en luttrad norrbottning som jag längtar verkligen tills snön försvunnit nu...

Jag håller båda mina tummar!
Stor kram
Maria

Emma sa...

Jag håller tummarna för dig att du ska må bättre av sprutorna! Hoppas verkligen för inte roligt att gå runt & må kasst hela tiden : (

Härliga bilder du visar! Hade gärna velat ligga där i den sängen & solat mej ; - )

Kramisar till dig från mig