tisdag 9 mars 2010

Otillräcklig....


Vårsolen värmer ute på dagarna och för varje dag som går sjunker snöhögarna ihop allt mer och på vissa ställen är det inte längre isgata utan asfalten börjar kika fram, gräset är än så länge osynligt, men förhoppningsvis är det inte allt för långt borta innan det kikar fram även i den här delen av landet. Älskar våren, tyvärr känns det inte som att jag kunnat njuta utav den fullt ut i år, det är så mycket annat som stjäl min energi och upptar mina tankar att orken till att ta sig ut i det vackra vädret på kvällarna tyvärr uteblir. Känner mig så otillräcklig, kan inte alltid göra det som jag vet är bäst för mig själv, vilket innebär att jag sviker mig själv och det gör mig arg, men min energi är slut, har gått på reservkrafter ett tag nu och nu finns inte mycket kvar av dem heller så det är inte helt enkelt att få ihop saker och ting...
Tänker inte tynga Er som läser mer idag med mina bekymmer, det frustrerande är att jag inte själv kan lösa mycket av det som tynger mig, väljer istället att tipsa om Cougar Town, missade ni den nya serien med Courteney Cox förra veckan så måste ni absolut titta ikväll, sänds efter Desperate Housewife på femman.
Hoppas ni haft en bra dag!!

6 kommentarer:

millandante sa...

Goa du... de där reservkrafterna kan ingen leva på en längre tid...
Önskar så att jag kunde ge dig några råd men jag vet att du vet bäst själv och att alla svar inte alltid finns där just när man önskar dem, men de kommer!!!! Finns det verkligen ingen möjlighet för dig att gå ner i arbetstid??? Har F-kassan helt stängt dörren för dig???
Grr.. i så fall...
MASSOR MED STYRKEKRAMAR TILL DIG!!!

Linruz sa...

Inte bra vännen med ett tugnt sinne.
Hoppas verkligen att det löser sig till det bästa kära du.
Kramar om och hoppas att det i alla fall hjälper lite.
Kram kram Lina

Annas inspiration sa...

hej fina!

Hoppas din kraft & energi finns runt hörnet.
jag är IMPONERAD av dig, din kamp & hur medveten du är om ditt mående och hur du ska ta hand om dig själv. Du kommer nå till målet!!!

TACK för grattishälsningen :-)
KRAM

Black White Lovely sa...

Hittade precis hit! Du fina starka människa. Underbart att få ta del av dina tankar och delar ur ditt liv! Önskar dig all lycka! VARMA KRAMAR!

Mia sa...

Vännen.....skickar en stor bamsekram!!

Cougar Town - ME LÖÖÖÖÖÖV! Coortney är grym :)

Therese sa...

Vill ge dig en stor kram!!!