lördag 24 september 2011

Vacker höstmorgon!



Igår var första gången denna höst som jag kände att det hade varit gott med ett par vantar på mina frusna händer, även om solen var framme. Köpte de här vinröda ifrån Lindex nya kollektion Coloured Knits för 79 kr för ett par dagar sedan...


tillsammans med snodden i samma färg. Annars så var det inte mycket i nya kollektionen som föll mig i smaken, även om det så klart fanns guldkorn som alltid, men många av det stickade tröjorna såg jättefina ut i reklamen, men när man tittade och kände på dem så gjorde den dåliga kvaliten mig besviken...

GO MORGON!

Vilken vacker höstmorgon vi vaknat upp till här på Västkusten, solen har letat sig upp över trädtopparna och det daggvåta gräset börjar torka upp. Sambon har åkt iväg till jobbet och själv sitter jag framför Nyhetsmorgon, intar frukosten och njuter av en ledig lördagmorgon. En promenad i det fina vädret står på dagens agenda och sen blir det förhoppningsvis ett besök hos goda vänner som är nyblivna föräldrar till sin andra dotter. Vad har ni för planer för dagen?

Ta väl hand om Er!

Kramar Bella ♥

4 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Kikar in och önskar dig en riktigt härlig helg!
Äpplemuffins är i ugnen och en förkyld Viggo kollar disney i soffan efter en jobbig hostnatt.
Stora killarna är iväg på match för i helgen spelas Bästkustkuppen i innebandy i Gbg. och Robin är med.
Ta hand om dig!
Kramar Lotta

MIN LYCKA ♥ sa...

Samma här, nyhetsmorgon gäller;)
Fint med vinrött på hösten, det bästa med hösten är faktiskt att man "får lov" att använda alla fina höstiga färger, mysigt!! Ta hand om dig!!

Susanne sa...

Vi har också varmt och soligt här idag, härligt :)
Jättefin färg på dina nya vantar och snodd, man kanske skulle kolla över vad man har i gömmorna efter förra vinter ;)

Ha en härlig dag
Kramen

Anonym sa...

Den snodden köpt jag härom dagen missa att det fanns vantar till. Jag har hitta fina kläder på Lindex i höst vinröda byxor mjuk och skön flanellskorta i rutigt till ,matchande toppar,en jättefin tröja även ny skön sportbh även en brun jacka med gossig päls och en fin halsduk till. Jag tycker dom har jättefin höstfärger och priserna med alla deras rabatter har gjort att det inte kostat mig någon förmögenhet.Någon jag tycker hade fina kläder i höst var MQ även deras herrkläder är superfina. Jag gillar att handla kläder på hösten.