lördag 24 september 2011

Tack för musiken med Lars Winnerbäck!


Ni missar väl inte bästa Lars Winnerbäck som är gäst i Tack för musiken ikväll kl 20:45...

Det grämer mig att jag missade Lars Winnerbäcks konserter i Göteborg förra helgen, jag har varit på ett antal genom åren, men nu är det ett par år sedan sist och konserterna var enligt både recensenter och vänner som var där grymt bra. Såg låtlistan och det kan inte varit annat än toppen. Som ni märker så är Lasse en stor idol och jag se fram emot kvällens program. Här kan ni se ett par extranummer med Lasse från programmet och även hela programmet om ni missade det!

Kramar Bella ♥

4 kommentarer:

zandra sa...

Vi hamnade framför underbara Lasse W av en slump! Och nu spelas han på spotify såklart :-) Han är bra han, jag skulle väldigt gärna se han live. ett måste tror jag :-)

Ja valet av lampa är jag väldigt nöjd med, känns bra :-)
Hoppas du haft en härlig lördag och att din söndag blir minst lika bra,
God natt! :-)

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jag håller med dig, han är grym!

Kram/ Anna

Kia sa...

Vad sköna vantarna såg ut som du köpt. Igår var det toppen väder och då åkte mössan på, vi var ute med båten.

Kram Kia

cecce sa...

Gillar också Lars W!! Fantastisk artist, musiker och ltskrivare! Tyvärr missade jag honom på tv:n igår då jag var på bio med en vän. Trevligt det också:-)

Har läst ifatt bland dina välsskrivna och färgglada inlägg! Härligt! Håller till fullo med dig i inlägget om "riktiga vänner". Det har jag också fått erfara nu när livet krisat! Har hellre få, nära vänner än många ytliga bekantskaper!

Hoppas du har en fin och avkopplande söndag!
Själv måste jag se till att få ordning på torpet innan alla barnen väller in:-)

Kramar!!