torsdag 15 september 2011

Coloured Knits with Reese Witherspoon


Lindex fortsätter sitt samarbete med snygga Reese Witherspoon som frontar även deras nya kollektion - Coloured Knits...




I kollektionen finns varma goa stickade tröjor i mustiga färger, det är röda toner från orange och rost till vinrött samt olika nyanser av brunt...



Förutom stickade tröjor i långa och korta modeller finns i kollektionen halsdukar, långa kjolar med vidd, toppar och blusar samt matchande accessoarer...

Hösten är den tid på året då jag tycker det är som allra roligast att gå i affärer och köpa kläder, i butikerna finns så mycket fint och det är bara plånboken och det sunda förnuftet som begränsar shoppandet. Jag är svag för stickade tröjor så Lindex nya kollektion - Coloured Knits, måste spanas in när den landar i butik. I dagens post låg ett brev ifrån HM med en värdecheck på 200 kr och rabattkuponger med bl a 20 % på ett köp så ett besök på HM ligger också nära till hands i helgen som annars kommer ägnas åt altanbygge och annat renoveringsarbete här hemma. Min bror och pappa kommer hit för att hjälpa till på lördag så förhoppningsvis så kommer vi få gjort en hel del av det som står på vår att göra listan.

NU: Kvällens Halv åtta hos mig!

Kramar Bella ♥

6 kommentarer:

Uh-huh-me.com - Nettan sa...

Ja, underbara färger i kollektionen och Reese blir man alltid glad av även om jag tycker att höst/vinter är tråkigast vad gäller klädsel.

Önskar dig en toppenhelg! Sköt om dig!

vitagavlar.blogspot.com sa...

Lycka till i helgen! Håller tummarna för fint väder då!
Den orange/rosa randiga tröjan var verkligen jättefin, får nog spana in en Lindexbutik jag med...
Kram Lisa

Nazima sa...

Håller tummarna för fint väder i helgen så ni kan bygga altan.
Jättefina kläder! Den röd/rosa tröjan/toppen gillade jag skarpt!
Var på House of Lola-party för ett tag sen(dom har f.ö massa fint för både vuxna tjejer och barn), köpte en söt kjol därifrån som nog skulle kunna tänkas passa med ovan nämnda tröja :-)
Jag önskar dig en fin helg!
KRAM

Postadress Torslanda sa...

Riktigt fina höstfärger. Även om jag komma att färgfega när jag väl står i butik :)
Lycka till i helgen, härligt med altanbygge. Ska bli bra väder tror jag!

Helenas loggbok sa...

Jag önskar att jag tyckte det var kul att gå i affärer. Jag vill gärna vara fin men inte lägga ner någon tid på att leta. Jag gillar oxå stickade tröjor men har svårt att hitta snygga till ett bra pris. Det stickade som finns på kedjorna har ofta dålig kvalitet tycker jag. Ska man upp i kvalitet blir de som himla dyra. Hittar inget i mellanskicktet, vet du något bra?!
Stor kram från mig
Helena

Kia sa...

Snygga, jag gillar rött! Min favorit färg ihop med svart. : )

Hoppas ni får en del gjort i helgen då och altanen hamnar på plats.
Själv så blir det nog lite gjutning för mig imorgon medans sambon är ute och paddlar hela dan.

Ha en skön fredag.
Kram Kia