torsdag 22 januari 2009

Telefonen ska inte ringa halv två på natten...

Kunde inte somna igår kväll, hade ont i kroppen och kunde inte komma till ro, men till slut så somnade jag i alla fall, bara för att strax därefter vakna av att telefonen ringer kl halv två på natten... Okänt nummer?? Pojkvännen svarar och då är det någon utländsk kvinna som ska sälja saker... Nej tack svarar min käre pojke halvt vaken och lagom irriterad bara för i samma sekund som han ska lägga på i mörket trycker på återuppringning på telefonen... Lyckas stänga av tillslut, men då var det redan försent, det har gått fram signaler til min vän S som självklart vaknar... fick ett sms nån minut senare där S undrar om det hänt något? Det hade jag också gjort om någon av mina vänner ringt halv två en torsdag natt... Förlåt S för att vi ringde och väckte dig inatt.... Inte riktigt meningen....

Inga kommentarer: