torsdag 15 januari 2009

Luften har gått ur...

Vaknade imorse med jätteont i huvudet, har i och för sig alltid mer eller mindre ont i huvudet, men i morse var det verkligen en sån dag då det kändes totalt omöjligt att ta sig upp ur sängen, hade gjort mycket för att fått ligga kvar. Kroppen värker och orken är lika med noll. Det känns som om luften har gått ur mig efter igår, hade nog varit mer spänd och orolig än jag riktigt velat erkänna för mig själv. Men det är bara att ta nya tag, gå till jobbet idag, och sen ska jag äta lunch med min pappa, trevligt! Har ju fått lära mig att det går upp och ner, så jag ser fram emot morgondagen och hoppas på att den blir bättre... Det finns alltid de som har det värre så jag ska inte beklaga mig, jag har ju faktiskt tagit mig upp och sitter och äter frukost nu... Men det är så segt att orken inte finns där...

Inga kommentarer: