fredag 9 januari 2009

En vecka går fort...

Vardagen är tillbaka och ledigheten känns långt borta. Det är fredag igen efter en kort arbetsvecka och ikväll kommer jag titta på premiärer av Let´s Dance. Sen hoppas jag verligen att jag inte blir mer förkyld än jag är utan att jag orkar åka hem till mina föräldrar i helgen och framför allt orkar träffa mina gamla handbollsvänner, har man bivit gammal när man får vara med och spela veteranturnering?? Tror det... Tyvärr så blir det ju inte direkt något spel för min del, med tanke på hur min kropp mår, men det hade varit så kul att få träffa alla igen... Nu är det dags för jobbet!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha en underbar dag imorgon min älskade och kom ihåg att du är med även om du inte kan spela, det är det viktigaste. Hälsa alla.
Pussar och kramar från "Berra"